Friday 30 November 2007

你說長大要養我唷~

Sean.. does his homework by himself..可是他都會忘了拿來讓我看過...and i wait.. and wait..到今早..我問他..我老了你要養我嗎? 哥哥:要阿!

哥哥養我跟爸爸有好多種方法..有物質的..有心靈上的...現在你慢慢的在長大..還無法物質的養我們..可是你可以在心靈上開始養我了..你知道怎麼養嗎?..Sean..said no..

我說...你功課先做完..拿來給我看過..讓我放心..就是在養我的心靈..好嗎?..讓我放心就是..在養我..哥哥..可以嗎?..

this is the conversation.. we had this moring.. on the way..to school...
i don't know.. if he understand it or not, but .. he just stood there.. thinking...不知他心理怎麼想..maybe he was thinking.. i rather have pet than parents..

讓我放心就是也是養我的方法之一吧..right?

我這個傻媽媽...

2 comments:

我的世界轉個不停 said...

我一點也不敢想他們養我~
只要心裡還有我這個老媽就好了!
想想很悲哀 ~

版主 said...

come on.dear... don't be sad... let hear that song.."evermore" again.. :x